loading...
ساحل نشین اشک
دردوزندگی

https://rozup.ir/up/mamadzar/Pictures/14-bahman-aks.jpg

بعضــی دردهــا آنقــدر محــکم اند که از دردشــان فریـــــــاد می کشــی

امـــا

بعضــی های دیـگر محــکم ترند

 آنقدر که از دردشـــان خفقان می گیری و ســـکوت مـــی کنی

همیشـــــه ســــکوت نشـــــانــه ی رضــایت نیست

شـاید کســـی دارد خـــفــه مــی شود...

SMS

علی بازدید : 3 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .

 

 

 

 

 

 

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم ؛ این تعارف نیست ! زندگی ِ من است !

 

 

 

 

 

 

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن ! و به توان ابدیت !
دوستت دارم . . .

 

 

 

 

 

 

برای بدست آوردنت نمی جنگم !
به تکّدی قلبت هم نمی آیم !
دوستت دارم ، فارغ از داشتنت . . .

 

 

 

 

 

تو می دانی که حتما ، دوستت دارم
نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم
سند هرگز نخوردستی دل من
بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

 

 

 

 

 

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم . . .

 

 

 

 

بی بهانه که دوستت دارم
ناشیانه که دوستت دارم
من که لمست نکرده ام ،اما
می زنم حدس بعد یک کاما
بوسه های تو خاصیت دارد
دل برایت اهمیت دارد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آهنگ محسن یگانه قلب یخی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 159
  • کدهای اختصاصی
    ابزار رایگان وبلاگ
    ابزار رایگان وبلاگ
    !-- شروع کد چرخش ستاره --> >